088 240 00 66

Gratis verzending vanaf €50

Veelgestelde vragen (FAQ)

Heeft u een vraag over een product?

Stel ze gerust onder het betreffende product, wij zullen deze binnen 24 uur beantwoorden op werkdagen.

Onderstaand vindt u een aantal veelgestelde vragen. Mocht uw vraag er niet tussen staan, stuur ons dan een e-mail of bel 088 240 00 66 met uw vraag of opmerking. Wij doen ons uiterste best om op werkdagen uw telefonische vraag direct te beantwoorden en uw e-mail binnen 24 uur.

Krijg ik een orderbevestiging van mijn bestelling?

Van elke bestelling krijgt u via e-mail een orderbevestiging.

Hoeveel bedragen de transport/bezorg kosten?

Voor alle leveringen met een orderbedrag lager dan € 50,00 exclusief BTW rekenen wij transport- en orderkosten. Voor leveringen binnen Nederland zijn de transport- en orderkosten € 6,00 exclusief BTW en voor leveringen naar België rekenen wij € 10,00 transport- en orderkosten exclusief BTW. Boven dit bedrag wordt uw bestelling inclusief verzendkosten (franco) naar u verzonden. Indien u kiest voor verzending onder rembours betaald u € 10,00 extra.

Hoe worden de producten bezorgd?

De bezorging van uw bestelling gaat via DPD/GLS. Voor particuliere bestellingen geldt: als u op het moment van afleveren niet thuis bent, dan zal DPD/GLS de volgende dag een tweede bezorgpoging doen. De meeste producten zijn op voorraad en worden binnen 5 werkdagen geleverd. In de praktijk betekent dit dat de producten binnen 1 tot 3 werkdagen bij u worden geleverd.

Bezorgt ErgoWeb ook in het buitenland?

Wij bezorgen ook in het buitenland, bij een intracommunautaire levering vervalt de BTW. De transportkosten kunnen per land verschillen.

Wat voor betaalmogelijkheden hanteren jullie?

ErgoWeb biedt haar klanten diverse betalingsmogelijkheden. Zo kunnen particuleren vooruitbetalen met iDeal, creditcard of overschrijving. Achteraf betalen is mogelijk onder rembours zending. Bedrijven kunnen op rekening bestellen en achteraf betalen. Daarnaast kunnen bedrijven vooruitbetalen met iDeal, creditcard of overschrijving. Ook verzenden onder rembours is mogelijk voor bedrijven. Een totaal overzicht van betalingsmogelijkheden vindt u op de betalingsmogelijkheden pagina.

Hoe gaat ErgoWeb om met mijn persoonlijke gegevens en privacy?

Uw gegevens worden alleen gebruikt om uw bestelling te kunnen verwerken en om eventuele garanties te kunnen afhandelen. Slechts uw e-mailadres zal gebruikt worden voor nieuwsbrieven als u hier expliciet toestemming voor heeft gegeven. Kijk voor meer informatie over onze privacy policy op de privacy policy pagina.

Heb ik garantie op mijn producten? 

ErgoWeb geeft fabrieksgarantie op alle producten van minimaal 1 tot maximaal 5 jaar. Als een product niet voldoet aan de verwachtingen die u er redelijkerwijs van mocht hebben, dient in alle gevallen zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 2 maanden na levering, het gebrek bij ons worden gemeld. U kunt ons ook bellen 088 240 00 66 of mailen info@ergoweb.nl als u hulp of ondersteuning nodig heeft.

Wat moet ik doen als ik een klacht of ontevreden ben over Ergoweb?

Elke reactie is welkom. Als klant van ErgoWeb kunt u rekenen op een goede service. Toch kan het voorkomen dat u niet geheel tevreden bent. Dan horen wij dat graag van u. Want alleen als wij uw ongenoegen kennen, kunnen wij ons uiterste best doen u alsnog tevreden te stellen.

ErgoWeb heeft het Webshop Keurmerk en indien u een klacht heeft waar u met ErgoWeb niet uit komt, dan kunt u een beroep doen op de geschillencommie van Stichting Webshop Keurmerk.

Kan een product retour worden gestuurd?

Bij de aankoop van producten heeft u de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van reden te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktijd gaat in op de dag na ontvangst. De kosten voor retourzending zijn de enige kosten die voor uw eigen rekening zijn. Dit geldt overigens alleen voor producten waarvan de verpakking onbeschadigd is en het geen maatwerk betreft.

Is uw vraag niet beantwoord?

Niet gevreesd, stuur ons een mail via info@ergoweb.nl, dan zullen we deze binnen 24 uur beantwoorden op werkdagen. U kunt ook bellen naar 088 240 00 66, zodat u direct antwoord krijgt. Wij helpen u graag.