100 dagen op proef
Gratis verzending en retour
Betaal achteraf
Voor 18:00 besteld, morgen in huis

Verzenden & retourneren

Ergoweb verzend pakketten via de pakketdiensten GLS, Transmission of via onze eigen service medewerkers. Het is ook mogelijk om de bestelde artikelen door ons te laten monteren in onze werkplaats. We leveren de artikelen vervolgens op afspraak bij je af. Zowel het verzenden als retourneren is gratis

Bezorging 

Hoe werkt gratis bezorging? 

Plaats je jouw bestelling voor 18.00 uur, dan wordt je pakket de volgende werkdag geleverd. Plaats je vrijdag voor 18.00 uur een bestelling dan wordt het pakket maandag geleverd. De bezorging is gratis.

Hoe snel wordt mijn bestelling bezorgd? 

Het grootste deel van ons assortiment is op voorraad en hierbij geldt, voor 18.00 uur besteld de volgende werkdag in huis. De standaard uitvoering in het zwart hebben we op voorraad. Wil je graag een unieke kleur of een persoonlijke samenstelling? Dan gaan wij dit voor jou regelen en bestellen we deze producten speciaal voor jou bij de fabrikant. Meestal is de levertijd in dit geval 3 tot 4 weken. In overleg kunnen we de producten direct vanaf de fabriek aan jou leveren.

Wil je weten of je product op voorraad is? Bekijk de omschrijving van het product of neem contact op met ons via: 088 240 00 66 of via info@ergoweb.nl

Kan ik mijn bestelling ook ergens afhalen? 

Je kan je bestelling afhalen op onze locatie aan de Rooilijn 3c in Surhuisterveen. Via GLS en Transmission lukt het niet om de bestelling op een locatie af te halen. Tip: laat je bestelling bezorgen op je werkadres, hier is vaak iemand aanwezig. 

Kan ik mijn pakket volgen?  

GLS/ standaard leveringen
Zodra het pakket onze werkplaats verlaat ontvang jij automatisch een Track & Trace nummer van GLS. Je kan dus precies zien wat de status van je bestelling is en wanneer het pakketje geleverd wordt. Is er op het moment van bezorgen niemand aanwezig om het pakket in ontvangst te nemen, dan wordt het pakket de volgende dag nog een keer aangeboden. Je ontvangt in dit geval een briefje van GLS met daarop de reden waarom ze niet konden leveren en wanneer ze weer langs zullen komen.

Transmission/grotere pakketten
Wordt je bureau of bureaustoel (grotere pakketten) met Transmission geleverd dan ontvang je een unieke code, vul deze in combinatie met de postcode in waar je pakket bezorgd wordt. Je krijgt dan direct informatie over het bezorgmoment. Is er niemand aanwezig op het moment van bezorgen, dan laat Transmission een kaart achter in de brievenbus met daarop het verzoek om binnen 5 dagen een nieuwe afleverafspraak in te plannen (dit is kosteloos). Als er binnen 5 dagen geen reactie op is gekomen dan stuurt Transmission het pakket gratis retour richting ons.

Kan ik een bezorgafspraak maken? 

Voor de standaardleveringen met GLS zijn wij afhankelijk van de chauffeur route van GLS, hier hebben wij geen invloed op en kunnen wij dus ook niet inplannen. Grotere producten zoals bureaustoelen en bureaus kunnen op afspraak worden bezorgd. Neem contact op met ons via 088 240 00 66 of mail ons via info@ergoweb.nl. 

Als de levertijd veranderd krijg ik hier dan automatisch bericht van? 

Is je product niet op voorraad dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op en geven je een indicatie van de nieuwe levertijd. 

Ik heb meerdere producten besteld met verschillende levertijden, hoe gaat dit? 

Wij wachten tot je bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer naar je kunnen opsturen. Wil je liever een deel van je bestelling eerder ontvangen? Neem contact op met ons via 088 240 00 66 of stuur ons een mailtje via info@ergoweb.nl

Mijn pakket is niet naar wens bezorgd, hoe kan ik dit melden? 

Allereerst erg vervelend dat het pakket niet naar wens is bezorgd, wij leren graag van deze momenten. Zou je ons kunnen bellen op 088 240 00 66? Samen met jou vinden we een passende oplossing.

Een deel van mijn bestelling is niet binnen gekomen, wat moet ik doen? 

Als je bestelling niet compleet is kun je het beste telefonisch contact met ons opnemen via 088 240 00 66 of een mailtje sturen naar info@ergoweb.nl

Ik ben niet handig met het in elkaar zetten van producten, kunnen jullie mij helpen?  

Wij snappen dat dit soms lastig kan zijn, wij kunnen producten zoals bureaus en bureaustoelen gemonteerd en op afspraak leveren. Hiervoor rekenen wij € 35,- per artikel. Je kan deze mogelijkheid aangeven tijdens het bestel proces.

Het product wordt door ons in onze werkplaats in elkaar gezet, de afdeling planning neemt contact met je op over de gewenste leverdag en levertijd. Het product wordt vervolgens gemonteerd afgeleverd door onze service medewerker.  

Sommige producten kunnen ook eenvoudig zelf in elkaar gezet worden, zoals veel bureaustoelen. Benieuwd of je een product zelf kan monteren? Neem contact op met ons via 088  240 00 66 of mail ons via info@ergoweb.nl wij helpen je graag verder. 

Retournering  

Hoe werkt gratis retournering? 

Bij Ergoweb willen we graag dat jij het juiste product gebruikt en hopen dat je tevreden bent met je bestelling. Je mag daarom producten 100 dagen proberen. Mocht het product toch niet aan je verwachtingen voldoen dan mag je het kosteloos retourneren. Neem contact met ons op via info@ergoweb.nl, wij sturen je vervolgens een retourformulier toe. 

100 dagen op proef, hoe werkt dit? 

Wij hopen natuurlijk dat je tevreden bent met de bestelling. Omdat het ons streven is om voor jou de juiste oplossing te vinden, bieden wij onze producten 100 dagen op proef aan. Dit betekent dat je het product 100 dagen kunt proberen, als het product je niet bevalt kun je deze kosteloos retourneren. Wij raden je aan het product niet 100 dagen intensief te gebruiken, zorg ervoor dat je het product in de originele staat en met de originele verpakking naar ons opstuurt. Gebruik het product dus voorzichtig en bewaar de verpakking.

Als je de factuur ontvangen hebt hanteren wij een betalingstermijn van 14 dagen. Besluit je de goederen na het testen toch te retourneren omdat het niet aan je wensen voldoet vragen we je het product zo snel mogelijk te retourneren. In ieder geval niet later dan 100 dagen. Zodra wij het geretourneerde product onvangen hebben ontvang je binnen 5 werkdagen een creditfactuur en storten wij het geld terug. 

Wij denken graag met je mee over een eventueel ander product dat wel aan je wensen voldoet. 

Hoe werkt het retourproces?  

Zodra wij een mailtje van jou hebben ontvangen sturen wij het retourformulier per e-mail naar je op. Vervolgens nemen we contact met je op voor het inplannen van een afspraak om het pakket op te laten halen. 

Hoe verpak ik mijn product voor het terug sturen? 

Gebruik voor het retourneren de originele verpakking van het product en de pakbon. Zat er een pallet bij de bestelling? Gebruik deze ook voor de retournering. Mocht je vragen hebben over het inpakken van je pakketje mag je ons altijd bellen op 088 240 00 66, wij denken graag met je mee.  

Hoelang duurt het voordat mijn retour verwerkt is? 

Wij hanteren 5 werkdagen zodra je retour bij ons is binnen gekomen. 

Wanneer ontvang ik mijn geld terug? 

Je ontvangt binnen 5 werkdagen een creditfactuur van ons. 

Stappenplan retour

Om het retourneren in zo goede mogelijke banen te leiden en er voor te zorgen dat je zo snel mogelijk geholpen bent, hanteren we graag het volgende stappenplan:

1. Meld de bestelling retour door de de bestelgegevens door te geven via info@ergoweb.nl. 
2. Wij ontvangen je aanmelding en sturen het retourformulier naar je op 
3. Je volgt de instructies van de mail en verstuurt het pakket (in de originele verpakking) naar: 

Ergoweb
t.a.v. Retourontvangst Ergoweb
Rooilijn 3C
9231 DZ Surhuisterveen

4. Zodra je pakket bij ons binnen is gekomen hanteren wij 5 werkdagen voor de verwerking van je retour. 
5. Binnen deze 5 werkdagen ontvang je van ons een creditfactuur. 
6. Het retourneren is kosteloos. 
7. Wil je graag een ander product proberen, neem contact met ons op dan geven wij een passend advies.